خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس در صحن علنی تذکر داد:

ضرورت توجه دولت به حقوق نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۶۵

نماینده مردم شهریار و ملارد گفت: با کمبود شدید نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و نظام اداری این مجموعه مواجه هستیم که نمی توانند از حداقل شرایط لازم برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا، حسین حق وردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، یازدهم آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: از عموم مردم شریف ایران به خصوص مردم نجیب حوزه انتخابیه خود در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد درخواست دارم شکوهمندتر از سال گذشته در مراسم امسال سیزدهم آبان ماه مشارکت نمایند.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس در ادامه ضمن درود به روان شهدای اخیر سراسر کشور به خصوص شهدای حرم مطهر احمدبن موسی(ع)، خطاب به رئیس جمهور، گفت: مسائل مرتبط با معیشت و نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد، متاسفانه این افراد از کمترین حقوق در میان کارکنان دولت قرار دارند در حالی که در تامین حداقل های موردنیاز دچار مشکلات فراوانی هستند.

وی افزود: از سوی دیگر با کمبود شدید نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و نظام اداری این مجموعه مواجه هستیم که نمی توانند از حداقل شرایط لازم برخوردار باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز