خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مهریز در تذکر شفاهی:

توقف پرداخت تسهیلات مشکلات جدی برای واحدهای تولیدی نوپا ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۸۳

نماینده مردم مهریز گفت: دولت برای جلوگیری از تورم و نقدینگی: در حالی پرداخت تسهیلات را متوقف کرده است که تعدادی از کشاورزان و دامداران با راه‌اندازی واحدهای تولیدی اقدام به سرمایه‌گذاری کردند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: دولت در حالی پرداخت تسهیلات را متوقف کرده که تعدادی از کشاورزان و دامداران برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به دلیل گرانی خوراک و نهاده‌های دامی با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

 محمدرضا صباغیان(نماینده مردم مهریز) بافقی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه دهم آبان ماه) مجلس با استناد به اصل ۸۹ قانون اساسی و مواد ۲۲۳، ۲۲۴ و ۲۲۵ آیین‌نامه داخلی مجلس در قالب اخطار و تذکر افزود: مجلس در گذشته برای آقای رئیسی سنگ تمام گذاشت و انتظار می‌رفت وی امروز به مجلس تشریف بیاورند که نشان دهد در این مواقع برای حضور در مجلس اهمیت قائل است اما وقتی این موارد رعایت نمی‌شود خود به خود جایگاه مجلس تنزل پیدا می‌کند بنابراین لازم است رئیس مجلس در این زمینه به وی تذکر دهد.

وی یادآور شد: دولت برای جلوگیری از تورم و نقدینگی: در حالی پرداخت تسهیلات را متوقف کرده است که تعدادی از کشاورزان و دامداران با راه‌اندازی واحدهای تولیدی اقدام به سرمایه‌گذاری کردند اما در شرایط کنونی ناچار شده‌اند به دلیل گرانی خوراک و نهاده‌ها دام‌های خود را بفروشند اما هیچ‌کس آنها را نمی‌خرد.

صباغیان تأکید کرد: این افراد با تشویق دولت وام گرفته و تولیدی راه‌اندازی کردند و الان که زمان پرداخت اقساط رسیده است تحت فشار قرار گرفته‌اند بنابراین لازم است در این زمینه به دولت تذکر داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز