خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

واحد اکتشاف و استخراج کنسانتره آهن در مروست بهره برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۸۱

واحد اکتشاف، استخراج و فرآوری کنسانتره آهن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان مروست در استان یزد بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، صبح امروز و با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت واحد اکتشاف، استخراج و فرآوری کنسانتره آهن در شهرستان شهرستان مروست به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

این واحد با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و با اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرده است.

فاطمی امین پس از افتتاح این واحد، از بخش های مختلف آن بازدید کرد و در جریان روند کار استخراج و اکتشاف قرار گرفت.

نماینده مردم شش شهرستان استان یزد در حاشیه بهره برداری از این واحد گفت: سرمایه گذاران معدودی در مناطق محروم استان یزد سرمایه گذاری کرده اند که این افراد دلسوز باید حمایت شوند.

محمدرضا صباغیان با اشاره به کمبودها و محرومیت‌های موجود در شش شهرستان حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: این شهرستان ها به رغم همه این محدودیت ها، ظرفیت هایی نیز دارند که باید از آنها استفاده شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه این کمبودها، مهاجرت مردم این مناطق را به دنبال داشته اما برخی سرمایه گذاران با دلسوزی و مسئولیت پذیری خود اقدام به سرمایه گذاری کرده اند که لازم است از آنها به طور جدی حمایت شود.

صباغیان همچنین خواستار پیگیری مسئله آب در این مناطق، همچنین گازرسانی و تکمیل امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان یزد شد.

شهرستان مروست یزد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد که استاندار یزد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی وزیر را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز