خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

مهارت آموزی در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۲۹

حسینی نیا خبر داد: از ۸۳۳ هزار و ۲۹۹ نفری که در شش ماهه اول سال آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را دیده‌اند ۴۳۰ هزار نفر آن مربوط به آموزشگاه‌های آزاد است و ۴۰۲ هزار نفر نیز در اموزشگاه‌های دولتی دوره دیدند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در برنامه رادیویی «سلام صبح بخیر» رادیو ایران از «رایگان بودن مهارت آموزی» در مراکز دولتی این سازمان خبر داد. 

غلامحسین حسینی نیا، در برنامه سلام صبح بخیر در این خصوص گفت: از ۸۳۳ هزار و ۲۹۹ نفری که در شش ماهه اول سال آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را دیده‌اند ۴۳۰ هزار نفر آن مربوط به آموزشگاه‌های آزاد است و ۴۰۲ هزار نفر نیز در اموزشگاه‌های دولتی دوره دیده اند. 

وی در ادامه از تاثیر «مهارت» در زندگی صحبت کرد و گفت: هدف، برنامه و مهارت همراه با تلاش و زحمت وافر سه رمز موفقیت انسان در زندگی است در دنیای پیچیده امروز انسان برای کسب موفقیت لازم است یک رهیافت مهیاسازی را برای خود تعریف کند. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: آموزش‌های مهارتی در مراکز دولتی به شکل رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز، از این مهارت‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز