خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان خبر داد:

افزایش ۶۰درصدی سطوح درآمدی صندوق روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۳۹

بیت الله برقراری از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش روز ملی  روستا و عشایر صبح امروز، یکشنبه ۱۷ مهر، در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این همایش بیت‌الله برقراری، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر براساس این اصل تشکیل و در برنامه‌ی پنجم و ششم توسعه به فعالیت این صندوق تاکید شده است.

وی با بیان اینکه حدود یک سوم جمعیت، یعنی  حدود ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور  جامعه هدف ما هستند، گفت: رفع فقر و ارتقای عدالت و ... از مهم‌ترین اهداف ماست.

 برقراری بیان کرد: در سال جاری با حمایت دولت، با استقرار قرارگاه کرامت، یک میلیون بیمه شده جدید معادل ۱۰ سال گذشته تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. همچنین طی یک سال گذشته نیز ۳۰ هزار نفر بیمه شدند. این درحالی است که در ۱۷ سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته بودند.

وی همچنین از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد.

همچنین در این برنامه آیین رونمایی از اجرای طرح آزمایشی درمان تکمیلی در چند استان با حضور ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، و ابوترابی، نماینده مجلس، برگزار شد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز