خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

متخصصان دولت "نئولیبرال‌ نقابدار" نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۴۴۴

موسوی لارگانی گفت: آقای رئیسی به مردم اعلام کردند که برنامه‌شان کنار گذاشتن بانیان وضع موجود است. این برنامه عالی است به شرطی که توسط بدنه متخصصانی اجرا شود که بدان اعتقاد داشته یا حتی ‎ نئولیبرال نقابدار نباشند.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی (نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس) طی خطابی به دولت در زمینه مدیریت اقتصادی در حساب توئیتر خود نوشت: 

«کاهش هزینه تولید و تقویت قدرت خرید مردم دو موضوعی است که بسیاری از کارآفرینان در جلسات ‎ فراکسیون کارآفرینان مجلس بعنوان راهکار عبور اقتصاد از شرایط رکود فعلی مطرح می‌کنند. همچنین تولیدکننده‌ها نیز از عدم توان خرید در میان مردم به عنوان یکی از دلایل کاهش تولید در کشور یاد می‌کنند.» 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اصلاح بافت متخصصان و مشاوران دولت در زمینه طراحی‌های سیاستی به مسئله عدالت اجتماعی اشاره کرده و نسبت به بکارگیری کارشناسان نئولیبرال اقتصادی هشدار داد:

«آقای رئیسی به مردم اعلام کردند که برنامه‌شان کنار گذاشتن بانیان وضع موجود و روی کار آوردن کسانی است که به سفره و معیشت مردم بها بدهند. این برنامه عالی است به شرطی که توسط بدنه متخصصانی اجرا شود که بدان اعتقاد داشته و ضعیف، بی تجربه یا حتی ‎ نئولیبرال نقابدار نباشند. در یک کلام سیاست‌های نئولیبرالی اقتصادی تحت هر نام، عنوان و توسط هر تیمی اجرا شود، به همان نتایج قبل منجر می‌شود، حتی اگر اصرار کنیم ما دنبال آن سیاست‌ها نیستیم!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز