خبرگزاری کار ایران

تعرفه‌های مخابرات افزایش یافت اما خبری از «تبدیل وضعیت ایثارگران» نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۷۷

ایثارگران مخابرات می‌گویند: علیرغم افزایش تعرفه‌ها بازهم با تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی موافقت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه ستاد تنظیم بازارِ ششم شهریورماه با افزایش تعرفه‌های مخابرات برای مشترکین تلفن ثابت از ابتدای شهریور موافقت شد.

در روز آخر مردادماه، نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات در ارتباط با تبدیل وضعیت ایثارگران سوال کردند؛ به گفته‌ی نمایندگان جامعه‌ی ایثارگران، همواره مدیرعامل مخابرات، تبدیل وضعیت ایثارگران را منوط به تامین مالی و افزایش تعرفه‌ها دانسته اما حالا که تعرفه‌ها افزایش یافته، بازهم از این کار استنکاف می‌ورزند؛ این در حالیست که در نشست‌های مدیران وزارت ارتباطات در مجلس، همیشه یکی از توجیهات در راستای حمایت از افزایش تعرفه‌ها، «تامین مالی برای تبدیل وضعیت ایثارگران» عنوان شده است اما گویا افزایش تعرفه‌ها هم شرکت مخابرات را به این تبدیل وضعیت که یک الزام قانونی‌ست مجاب نکرده است.

چهاردهم شهریور، چند روز بعد از افزایش تعرفه‌ها، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در مخابرات، گفت: هر قانونی نیاز به منابع دارد و اگر قانونی وضع شود و منابع لازم برای اجرای آن پیش‌بینی نشود قانون قابل اجرا نیست.

ایثارگران مخابرات می‌گویند: در کمیسیون اجتماعی مجلس، امکان افزایش تعرفه‌ها به شرط تبدیل وضعیت ایثارگران مطرح شد؛ ششم شهریور تعرفه‌ها بالا رفت اما چهاردهم مدیرعامل مخابرات اعلام کرده علیرغم افزایش تعرفه‌ها بازهم تبدیل وضعیت ایثارگران انجام نمی‌شود؛ مدام به دنبال افزایش تعرفه به بهانه‌ی تامین منابع بتدیل وضعیت بودند اما حالا که تعرفه‌ها بالا رفته بازهم موافقت نمی‌کنند!

به گفته ایثارگران، گویا افزایش منابع ریالی مخابرات هم نمی‌تواند این شرکت را به سمت اجرای قانون هدایت کند؛ آنها خواستار ورود قاطعانه نمایندگان مجلس به ماجرا و مجاب کردن مخابرات به تبدیل وضعیت هرچه سریعتر ایثارگران شرکتی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز