خبرگزاری کار ایران

کارگران پروژه «کمربند سبز» اهواز:

از کارفرما رضایت داریم/ نگران خشک شدن درختان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۹۴۸

کارگران پروژه «کمربند سبز» شهرداری منطقه دو اهواز ضمن رضایت‌مندی از به‌روز بودن مطالبات مزدیشان، از مسئولان درخواست کردند همچنان موضوع کم آبی ۲۰۰ هزار اصله درخت در این پروژرا پیگیری کنند.

تعدادی از کارگران پروژه «کمربند سبز» شهرداری اهواز در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: کارگران این پروژه عمرانی که در منطقه دو شهر اهواز واقع شده است، در حال حاضر در خصوص پرداخت به موقع حقوق هیچ مشکلی ندارند و تقریبا به‌روز است اما خواسته ما پیگیری موضوع کمبود آب است که با خشک شدن درختان، این نگرانی بوجود می‌آید که کارگران شغل خود را از دست بدهند.

آن‌ها با بیان اینکه در پروژه کمربند سبز اهواز حدود ۳۸ کارگر شاغل هستند، افزودند: پروژه کمربند سبز شمال غرب اهواز با ۲۰۰ هزار نهال نتیجه تلاش هشت‌ساله ۳۸ کارگر فضای سبز است که در طول این سال‌ها تمام توان خود را برای نجات درختان و نگهداری از فضای سبز این منطقه به کار گرفته‌اند.

آن‌ها گفتند: چند ماه است که مسئولان مربوطه برای آبیاری در ختان اجازه برداشت آب به کارگران را نمی‌دهند و درختان در این هوای گرم بالای ۴۰ درجه اهواز در حال خشک شدن هستند.

آن‌ها درباره مطالبات عقب افتاده خود گفتند: در حال حاضر فقط حقوق و بیمه تیر ماه کارگران به تاخیر افتاده اما پیمانکار وعده پرداخت آن را در روزهای آینده داده است. در عین حال به ما کارگران گفته شده طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز برای ما اجرایی شده است. ما امروز امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی شاهد بهبودی کامل وضعیت بی‌آب درختان کمربند سبز اهواز نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز