خبرگزاری کار ایران

حمایت رئیس خانه پرستار مشهد و فعالان از پرستار معلق شده/ به شغل سوپروایزری بازگردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۹۹

فعالان صنفی پرستاران خواستار بازگشت منصوره رنجبر به پست سوپروایزری خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال تعلیق منصوره رنجبر (سوپروایزر بیمارستان پاستور نو مشهد)، فعالان صنفی پرستاران از او حمایت کردند.

خانه پرستار مشهد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بازگشت همکار محترم به پست و سمت قبلی لازم است اما مسئله پراهمیتی که نباید مورد غفلت و کوتاهی قرار گیرد، این است که مطالبات همکاران بیمارستان پاستور که چنین اعتراضی در آن صورت گرفته است، باید مد نظر بوده و رفع دغدغه‌های این همکاران از جمله پرداخت معوقات و حذف پرداخت نوع دوم و ارزان‌تر، اضافه کاری و ... به صورت عملی اتفاق بیفتد. پرستاران مدافع سلامت چیزی فراتر از حقوق قانونی خود مطالبه ندارند و کمرنگ نمودن این مطالبات به بهانه‌ی رسانه‌ای شدن، نوعی فرافکنی‌ست  و از نظر جامعه‌ی پرستاری قابل قبول نیست.

بیست و نهم تیرماه، ریاست بیمارستان پاستورنو در نامه‌ای خطاب به منصوره رنجبر سوپروایزر این بیمارستان، نوشت: از آنجا که مانع حضور همکاران در محل کار خود و اخلال در تجمع یازدهم تیر شده‌اید، فعلاً از سوپروایزری معلق و به دفتر پرستاری ارجاع می‌شوید.

پس از آن، حمایت‌ها از این پرستار بالا گرفت؛ خانه پرستار و فعالان صنفی به میدان آمدند و خواستار بازگشت این پرستار به شغل سابق خود شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز