خبرگزاری کار ایران

حمایت خانه پرستار مشهد از کارکنان بیمارستان پاستور/ به درخواست‌های قانونی پرستاران و کادر درمان توجه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۱۴

خانه پرستار مشهد طی بیانیه‌ای از خواسته‌های کارکنان بیمارستان پاستور حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته، کارکنان و پرستاران بیمارستان پاستور در مشهد، نسبت به عدم دریافت مطالبات مزدی و سطح پایین حقوق‌های خود اعتراض کردند.

خانه پرستار مشهد، در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: در پی اعتراض همکاران بیمارستان پاستور مشهد به دلیل عدم پرداخت معوقات و‌ مطالبات و برگزاری تجمع اعتراضی آرام در محیط داخلی این بیمارستان و در عین حال ارایه‌ی خدمت به بیماران اورژانسی و بخش‌های ویژه، از اعتراض مدنی و حقوق قانونی همکاران پرستاری و سایر کادر درمان، حمایت تمام قد می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده که پرسنل بسیاری از بیمارستانهای خصوصی در طول پاندمی کرونا، پا به پای سایر مراکز درمانی از جان و سلامتی خود و خانواده‌های خود مایه گذاشته و با مراقبت موثر خود باعث کم شدن اثرات مخرب کرونا شدند و در این راه از بذل جان و سلامتی خود دریغ نکردند؛ در ادامه می‌خوانیم: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی به وضعیت معیشتی و امنیت شغلی و روانی پرستاران‌، امید است به درخواست‌های قانونی پرستاران و کادر درمان کشور توجه شود و دیگر شاهد اعتراض و انتقاد همکاران خود نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز