خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران و کشاورزان هلند به سیاست‌های دولت به درگیری ختم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۶۸

احتمال اعتراضات کشاورزان و کارگران بخش کشاورزی هلند در روزهای آینده با توجه به‌ عدم اراده دولت برای تغییر سیاست‌های قیمت‌گذاری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از خبرگزاری یورونیوز، کارگران کشاورزی هلند این هفته در شمال این کشور به خیابان آمدند. 

هدف از این اقدام محکوم کردن سیاست‌های کاهش قیمت دستوری کودهای نیتروژن دار به پیشنهاد دولت است که کشاورزان ادعا می‌کنند بر فعالیت آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد.

طبق گزارش‌ها، کشاورزان دسترسی به چندین مرکز توزیع در شمال هلند را مسدود و تلاش می‌کنند دسترسی به فرودگاه گرونینگن (GRQ) را مسدود کنند. گزارش شده است که پلیس تیرهای هدفمند به یک تراکتور شلیک کرد و سه نفر را در هفته گذشته دستگیر کردند. کشاورزان همچنین گذرگاه مرزی هارن-روتنبروک با آلمان را در بزرگراه ۴۰۸ مسدود کردند. 

مقامات محلی هلند برای نظارت بر تجمعات مربوط به اعتراضات قیمتی و کاهش تأثیر بالقوه آن‌ها، تدابیر امنیتی بیشتری را به کار گرفتند. مقامات دستوراتی صادر کرده‌اند که تظاهرکنندگان را از مسدود کردن مسیرهای اصلی سفر منع کرده و پلیس می‌تواند به سرعت برای متفرق کردن معترضانی که از دستورات پیروی نمی‌کنند، اقدام کند و به طور بالقوه منجر به درگیری‌های محلی شود. 

طبق این گزارش، احتمال اعتراضات کشاورزان و کارگران بخش کشاورزی هلند در روزهای آینده نیز با توجه به‌عدم اراده دولت برای تغییر سیاست‌های قیمت‌گذاری وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز