خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران پیمانکاری راه‌آهن برای تصویب طرح ساماندهی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۶۷

کارگران پیمانکاری راه آهن انتظار دارند طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هرچه سریع‌تر به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری راه آهن در کشور، خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هستند. این کارگران می‌گویند: انتظار داشتیم قبل از پایان خرداد طرح ساماندهی به تصویب برسد؛ نمایندگان مجلس به کارگران قول داده بودند و نباید طرح ساماندهی را کنار بگذارند.

یکی از کارگران ابنیه فنی شاغل در راه آهن لرستان در این رابطه به ایلنا گفت انتظار داریم نمایندگان مجلس به وعده‌های خود عمل کنند؛ طرح ساماندهی برای هزاران کارگر کشور که منتظر حذف کامل شرکت‌های پیمانکاری هستند، از هر موضوعی مهم‌تر است؛ توقع داریم نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی، خلف وعده نکنند و قبل از تابستان کلیات طرح را به تصویب برسانند.

او با بیان اینکه هنوز از جزئیات این طرح مطلع نیستیم، افزود: هنوز نمی‌دانیم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مبنی بر بستن قرارداد مستقیم دولت با نیروهای شرکتی که کارشان دائمی است شامل حال نیروهای خط و ابنیه راه آهن هم می‌شود یاخیر؟

طبق اظهارات وی؛ حذف پیمانکاران باعث برقراری عدالت در پرداخت حقوق و مزایا می‌شود و این انگیزه‌ی کارگران را برای کار افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز