خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران:

دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۱۴

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در اولین همایش کانون کارافرینی این استان گفت: دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور است.

به گزارش ایلنا، علی نقیب با اشاره نقش اهمیت بیشتر کارآفرینان دانشگاهی در مقایسه با دیگر کارآفرینان گفت: در راستای کارآفرینی، نیاز به توسعه نسل جدیدی از کارآفرینان داریم که قادر به شناخت و کسب مزیت از فرصت‌های کسب ‌و ‌کار در حوزه زیست‌بوم دانش‌بنیان‌ها هستند. 

وی ادامه داد: ما در کانون سعی داریم در مرحله اول به شناسایی مسایل پیرامون کارافرینی بپردازیم و سپس بر اساس اولویت‌ها عمل کنیم. 

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران به چالش‌های پیش‌روی کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: بر سر راه کارآفرینی در کشور به‌طور عام و در بخش خصوصی به‌طور خاص موانعی قرار دارد اما کارآفرین گرفتار مثلث ذهنی نمی‌توانم، نمی‌گذارند و نمی‌شود، نیست و همواره درصدد پیدا کردن راهی برای رسیدن به اهداف خود است.

کانون کارآفرینی استان تهران با هدف ترویج و گسترش کارآفرینی و به منظور ساماندهی و فراهم کردن امکان بهره‌برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری و تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست‌اندرکاران، حمایت از بهبود فضای کسب و کار و پاسخگویی به مشکلات و نارسائی‌های موجود در چارچوب قوانین کشور و شبکه‌سازی و ایجاد تشکل در میان کارآفرینان دانشگاهی کشور تاسیس شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز