خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز حذف شرکت‌های پیمانکاری و قرارداد مستقیم شدن نیروهای شرکتی/ آزمونی در کار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۹۷

یک نماینده مجلس گفت: از این به بعد افراد از طریق آزمون به صورت متمرکز در کشور جذب خواهند شد و کسانی که در حال حاضر با شرکتهای پیمانکاری قراداد دارند، ساماندهی می‌شوند و قرارداد مستقیم با آن‌ها بسته خواهد شد.

حسین گودرزی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در خصوص تصویب کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به خبرنگار ایلنا گفت: کلیات این طرح امروز در مجلس تصویب شد. طبق این طرح به کارگیری نیروی انسانی برای خدماتی که ماهیت بلندمت یعنی بیش از یک سال دارند و در حال حاضر از سوی شرکتهای موضوع ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در قالب شرکتی حجمی و عمرانی و تامین نیروی انسانی به کارگیری می‌شوند، ممنوع می‌شود. 

گودرزی گفت: از این به بعد افراد از طریق آزمون به صورت متمرکز در کشور جذب خواهند شد و کسانی که در حال حاضر با شرکت‌های پیمانکاری قراداد دارند، ساماندهی می‌شوند و قرارداد مستقیم با آن‌ها بسته خواهد شد. 

به گفته‌ی گودرزی، افرادی که الان در قالب نیروهای شرکتی فعالیت می‌کنند نیاز به آزمون ندارند و جذب می‌شوند. 

گودرزی می‌گوید: شرکتهای واسط حذف می‌شوند به جز در مواردی که خدمات موقت و خاصی ارائه می‌دهند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که این طرح در مورد حذف شرکتهای پیمانکاری نفت نیز صدق می‌کند یا خیر، گفت: بله قرارداد کل نیروهای شرکتهای واسط حذف و قراردادها مستقیم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز