خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حسن صادقی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت «طه محجوب»

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۸۹

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، اولین سالگرد درگذشت طه محجوب را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام حسن صادقی آمده است:

سالی گذشت و باغ دلم برگ و بر نداشت

من ماندم و شبی که هوای سحر نداشت

بسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

برادر عزیز و گرانقدر جناب آقای علیرضا محجوب

دبیرکل محترم و معزز خانه کارگر

یک سال از غروب ناباورانه فرزند گرامیتان، موسس سازمان دارالقرآن خانه کارگر و استاد و قاری قرآن کریم مرحوم مغفور شادروان "طــه محجوب" گذشت. دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا کرد و جز مشتی خاک، برای ما باقی نگذاشت.

اگر چه جای خالی ایشان هیچگاه در جامعه قرآنی پُر نخواهد شد ولی توسعه شعب دارالقرآن خانه کارگر در سطح کشور و همچنین نشر علوم و آثار قرآنیِ اساتیدی چون مرحوم "طــه محجوب" اقدامی به جا و مؤثر در راستای یادآوری یاد و خاطره آن مرحوم و گسترش روش و منش ایشان و بسط الگوی وارستگی در سطح جامعه قرآنی بوده و شایسته تقدیر و تا ابد نیز جاودان خواهد بود.

آن زنده‌یاد معلمی بزرگوار و فرهیخته‌ای مهذب بودند که به برکت انس و همراهی با آیات الهی و با زندگی بر مدار تعالیم قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام توانستند در عمر کوتاه و شریف خود، الگویی مناسب برای همه علاقه‌مندان به راه کمال قرآنی باشند. ایشان استادی با اخلاق و متواضع بودند که حسن خلقشان برای همه درس و الگو بود.

اینجانب اولین سالگرد درگذشت فرزند ارشد و گرامیتان، این معلم تربیت یافته مکتب قرآن کریم را به محضر حضرتعالی، خاندان نجیب و شریف محجوب و گیلانپور بویژه مادر داغدار، برادران و خواهر دلسوز و همسر فداکارش و اساتید، فعالان و شاگردان قرآنی آن مرحوم که در سایه تربیت‌های قرآنی ایشان از چهره‌های برجسته کشوری و بین‌المللی می‌باشند، تسلیت می‌گویم و برای آن مهاجر الی الله آرامش در جوار حضرت دوست و حشر با اولیاء گِرامش را از خدای منان مسئلت می‌نمایم و باور دارم که جایگاه برین آن یار سفر کرده به واسطه تلاش‌های خالصانه ایشان در راه ترویج فرهنگ قرآن کریم، منزلتی است رفیع در درگاه الهی و هجرت آسمانی‌اش شکوه و درخشش آفتاب دیگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز