خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری سی‌سخت برای پرداخت معوقات خود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۲۲

کارگران شهرداری سی سخت می‌گویند که شهرداری هنوز بابت مطالبات مربوط به ۱۶ماه دستمزد پرداخت نشده؛ با آن‌ها تسویه حساب نکرده است.

شماری از کارگران شهرداری سی‌سخت در کهکیلویه و بویراحمد در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: حدود ۱۶ ماه مطالبات معوقه از سال گذشته و سال جاری طلبکاریم، که از این میزان حدود ۱۲ میلیون تومان طی دو مرحله (یکی دیروز شنبه و دیگری هفته گذشته) به حساب کارگران به صورت علی‌الحساب واریز شده است.

این کارگران که تعداد آن‌ها به ۸۰ نفر می‌رسد، گفتند: اخیرا استانداری مبلغی حدود ۹۷ میلیارد تومان پول بابت عمران و آبادانی شهر به حساب شهرداری واریز کرده اما مشخص نیست آیا کارگران از این پول سهمی دارند.

یکی از کارگران واحد خدمات شهرداری سی‌سخت با بیان این پرسش که چرا اعضای شورای شهر سی‌سخت نظارتی بر پرداخت مطالبات کارگران ندارند، گفت: جدا از موضوع معوقات مزدی، دست‌کم ۵ ماه حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی واریز نشده است.

او با بیان اینکه ما از مسئولان شهرستانی انتظار داریم چاره‌ای برای پرداخت دستمزد نیروی کار شهرداری سی سخت بیندیشند، در تکمیل سخنان خود گفت: ۸۰ نفر در مجموعه شهرداری سی‌سخت کار می‌کنند.

یکی دیگر از کارگران شهرداری سی سخت افزود: شهردار باید در مقام کارفرمای اصلی چاره‌ای برای تامین منابع مالی شهرداری و پرداخت دستمزد نیروی کار شهرداری کرده و به مشکلات کارگران رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز