خبرگزاری کار ایران

دیدار نمایندگان کارگری ایران با همتایان خود در اتحادیه‌های کارگری اوگاندا و کنیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۱۷۵

معاون دبیرکل اتحادیه کارگران کنیا از حمزه‌ای دعوت کرد هیاتی از خانه کارگر ایران با حضور در پایتخت کنیا از نزدیک در جریان مسائل کارگران این کشور قرار گیرند و از چند مجموعه صنعتی بازدید نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از نمایندگان کارگری حاضر در یکصد و دهمین اجلاس سازمان بین‌المللی کار با معاونین اتحادیه‌های کارگری اوگاندا و کنیا دیدار کردند. 

در این دیدار‌ها محمدحمزه‌ای معاون بین الملل خانه کارگر، علی خدایی (نایب رییس کانون‌عالی شوراهای اسلامی کار ایران) و علی اصلانی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار) به بیان شرایط کارگران ایران بویژه در حوزه مشاغل غیر رسمی و کارگاه‌های کوچک پرداختند و از تجربه‌های دو کشور آفریقایی مطلع شدند. 

در این ملاقات‌ها، معاون دبیرکل اتحادیه کارگران کنیا از حمزه‌ای دعوت کرد هیاتی از خانه کارگر ایران با حضور در پایتخت کنیا از نزدیک در جریان مسائل کارگران این کشور قرار گیرند و از چند مجموعه صنعتی بازدید نمایند. 

شایان ذکر است هیأت کارگری جمهوری اسلامی ایران در یکصد و دهمین اجلاسیه سازمان بین المللی کار مشتمل بر ۸ نفر است که علی خدایی، اشرف منصوری، سید محمد یاراحمدیان، محمد حمزه ای، مجید فیروزآبادی یزد، آیت اسدی، علی قنبری عدیوی، علی اصلانی در ژنو حضور دارند که تعداد ۳ نفر با پشتیبانی دولت و تعداد ۵ نفر با پشتیبانی تشکل‌های عالی کارگری متبوع خود در کنفرانس حاضر شده‌اند. 

این اجلاس در پایان هفته جاری میلادی در ژنو خاتمه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز