خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سامانه «با هم» و «سوت‌زنی» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۹۸۱

«حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به شهرستان بافق در جمع مدیران و کارگران شرکت سنگ‌آهن مرکزی حضور یافت و از دو سامانه این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به شهرستان بافق در جمع مدیران و کارگران شرکت سنگ‌آهن مرکزی حضور یافت و از دو سامانه این شرکت رونمایی کرد.

وی که در سالن همایش‌های آهن‌شهر این شهرستان سخنرانی می‌کرد، گفت: زیرساخت‌های مبارزه با فساد در وزارت مردم ایجاد شده است و صندوق‌ها و شرکت‌های وابسته به این وزارت نیز در این زمینه پیشگام هستند. 

سامانه «با هم» درگاه ارتباطی مستقیم کارگران شرکت سنگ‌آهن با مدیریت است که قابلیت دسترسی از پورتال داخلی شرکت بدون نیاز به اینترنت را برای کارگران فراهم کرده است. 

در این سامانه امکان دریافت درخواست‌ها، شکایات و ایده‌های نوآور فراهم شده است. 

همچنین سامانه «سوت‌زنی» نیز به عنوان درگاه افشاگری فساد در شرکت سنگ‌آهن توسط عبدالملکی رونمایی شد. 

این سامانه قابلیت دسترسی از طریق سایت شرکت جهت بررسی سریع گزارش‌ها جهت جلوگیری یا برخورد با فساد را فراهم آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز