خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر در بیانیه‌ای عنوان کرد؛

صفرشدن آمار فوتی‌های روزانه به معنای پایان کرونا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۹۷۸

خانه کارگر در بیانیه‌ای نوست: از ملت هوشیار و عزیزمان درخواست میکنیم رعایت پروتکلهای بهداشتی را تا صفرشدن آمار مبتلایان فریضه بدانند و به آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خوشحالی از صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در ایران از مردم خواست تا همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. 

در این بیانیه آمده است: 

«ملت شریف ایران! 

کارگران سختکوش! 

اینک که پس از ۲۷ماه تلاش بیوقفه دانشمندان و کلیه دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و همراهی ملت فهیم شاهد صفر شدن آمار روزانه فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا هستیم، در پیشگاه حضرت حق سر تواضع فرود آورده و از عمق وجودمراتب شکرگزاری را نسبت به خالق بی‌همتا بجا می‌آوریم و خاضعانه به درگاهش عرضه میداریم: 

انت الَّذی نَصرتَ، انت الَّذی شَفیتَ، انت الَّذی عافیت، فلک الحمد دائما وَ لک الشکر واصبا ابدا. 

به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت درود میفرستیم و از کادر پرتلاش درمان کشور که بیوقفه در راه تامین آسایش و تندرستی هموطنان خالصانه کوشیدند صمیمانه سپاسگزاری میکنیم. 

مردم عزیز واقفند که صفرشدن آمار فوتی‌های روزانه به معنای پایان کرونا نیست لذا از عموم هموطنان استدعا داریم کماکان رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون را برخود واجب بدانند و تا صفرشدن آمار مبتلایان روزانه استمرار بخشند. 

در دوسال اخیر بدلیل شیوع ویروس کرونا، تحولات بازارکار موجب شد امنیت شغلی بسیاری از کارگران شریف به مخاطره بیفتد و ایجاد محدودیتهای متنوع نیز درآمد جمع کثیری از ایشان را کاهش داد و این در حالی بود که ترمز تورم نیز کشیده نشد و هزینه‌های خانوار مدام در حال افزایش بود. 

اکنون که به فضل الهی و همت پرستاران، بهیاران، پزشکان و سایر کادر درمانی کشور و همراهی شایسته مردم قدرشناس، شرایط کشور از این حیث رو به پایداری میرود ضروریست چنانچه محدودیتی در بازگشت بکار، کاهش شیفت و…کارگران در سراسر کشور وجود دارد لغو شود و مجموعه جامعه کار و تولید کشور با حداکثر توان و ظرفیت در خدمت کشور و مردم باشند. 

توقع از دستگاههای نظارتی، کنترل فرآیندها و اقدامات و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران در همه ابعاد است. ضمن اینک توجه کلیه صاحبان و مدیران واحدهای تولید، صنعتی خدماتی و… به رعایت ضوابط بهداشتی جهت صیانت از سلامت کارگران کما فی السابق مورد انتظار است. 

در پایان مجدداً از ملت هوشیار و عزیزمان درخواست میکنیم رعایت پروتکلهای بهداشتی را تا صفرشدن آمار مبتلایان فریضه بدانند و به آن اهتمام داشته باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز