خبرگزاری کار ایران

نمایندگان کلاه زردها: دو هزار شکایت ثبت کردیم/ دیوان عدالت ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۰۹

اعضای شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی برق کشور از ثبت دو هزار شکایت در دیوان عدالت خبر دادند.

اعضای شورای کلاه زردها در تماس با خبرنگار ایلنا، از ثبت شکایت برای ابطال مصوبه‌ی دولت مبنی بر افزایش ده درصدی مزد کارگران دولت خبر دادند.

آن‌ها گفتند: تاکنون نزدیک به ۲۰۰۰ شکایت توسط کلاه زردها در دیوان عدالت به ثبت رسیده و همچنین اطلاع داریم کارگران در وزارت نفت و سایر نهادهای دولتی در حال شکایت هستند؛ با این میزان از شکایت درخواست داریم که دیوان عدالت اداری در این امر نامتعارف و غیرقانونی دولت ورود کرده و قاطعانه مقابل این تبعیض ایستادگی کند تا کارگران با خیال راحت و فراغ بال به آبادانی این مرز و بوم همت گمارند‌‌ و نگذارند سفره کارگر کوچکتر از پیش شود‌.

نمایندگان اپراتورها تاکید کردند: افزایش ده درصدی دستمزد و اعمال نشدن مصوبات مزدی شورایعالی کار موجب دلسردی هزاران کارگر شاغل در دولت و کاهش بهره‌وری آن‌ها می‌شود؛ اولین بار است که قوانین مزدی را دور می‌زنند و بالاترین مرجع دادخواهی مردم یعنی دیوان عدالت نباید اجازه بدهد.

آن‌ها از کارگران تمام شرکت‌ها و نهادهای دولتی درخواست کردند برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز