خبرگزاری کار ایران

درخواست مدافعان سلامت از وزیر بهداشت برای دفاع از حقوق‌شان/ فوق‌العاده خاص با ضریب بالا را برقرار کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۰۶

جمعی از مدافعان سلامت کشور در نامه‌ای از عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستند تا با مستندات قانونی از حقوق این نیروها دفاع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از مدافعان سلامت کشور در نامه‌ای از عین الهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) خواستند تا با مستندات قانونی از حقوق این نیروها دفاع کند. 

متن این نامه به شرح زیر است: 

«پیرو نامه شماره ۲۴۳۷۹/۵۹۶۲۰/۶ مورخ  ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ دبیر محترم کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی دفتر هیئت دولت با موضوع برقراری فوق العاده خاص برای کارکنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مضموم به نامه سازمان برنامه و بودجه به شماره ۲۹۷۲۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ موجی از امید در دل مدافعان سلامت ایجاد کرده است که با اراده حمایتی حضرتعالی امید به تحقق آن دوچندان می‌گردد. از اینرو باتوجه به مفاد مندرج در نامه سازمان مذکور مبنی بر حمایت‌های قبلی صورت گرفته در خصوص کادر سلامت جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ مستند به این مساله مراتب ذیل به حضورتان ایفاد می‌گردد. 

در این نامه به افزایش فصل دهم مدیریت خدمات کشوری اشاره گردیده است و این درحالی است که طبق نامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه این بخشنامه مشمول تمامی دستگاه‌های اجرایی است که تاکنون افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آنها اجرا نگردیده است و ارتباطی به بحث حمایت از کادر سلامت در زمان مبارزه با کرونا ندارد.  از طرفی اعمال افزایش فوق العاده ویژه موضوع بند ۱۲ ماده ۵۴ آئین نامه اداری استخدامی کارکنان دانشگاه‌ای علوم پزشکی که از دی ماه سال ۱۳۹۹ در احکام انها اعمال گردیده است نیز مشمول تمامی دستگاه‌های اجرایی و حتی دستگاه‌های ذیل بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون خدمات کشوری من جمله قوه قضائیه و دستگاه‌های تابعه، وزارت دادگستری و سازمان‌های تابعه، نهاد ریاست جمهوری، سازمان اداری استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های تابعه، شرکت فرودگاه‌های کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز گردیده است. درحالیکه آنان در شرایط خدمتی غیرقابل مقایسه‌ای با کادر سلامت در مواجه با کرونا برخوردار بوده‌اند و اخیرا سازمان تامین اجتماعی نیز این مهم برایشان مقرر و مصوب گردیده است. لذا این دو موضوع مورد اشاره سازمان به منظور حمایت از کادرسلامت در ایام مبارزه با کرونا به صورت اختصاصی آنهم مرتبط با قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های کادر سلامت در مبارزه با کرونا نمی‌باشد. 

از آن مقام محترم استدعا داریم به پاس قدردانی از زحمات کادر سلامت در این مبارزه جانفرسا با ویروس منحوس کرونا و نیز پاسداشت شهدای مدافع سلامت، نسبت به رفع سوءتفاهم ایجاد شده دراین زمینه و نیز برقراری فوق‌العاده خاص با ضریب قابل توجه که نشان از اجرای عدالت و انصاف بین سایر دستگاه‌های برخوردار از این امتیاز می‌باشد اقدام شایسته مبذول فرمائید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز