خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری دزفول خواستار اجرا ی طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۲۸

تعدادی از کارگران شهرداری دزفول در انتظار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای افزایش دستمزدهایشان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک فعال کارگری در شهرداری دزفول گفت: کارگران شرکتی شاغل در شهرداری دزفول، خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل خود برای افزایش دستمزدهایشان هستند.

او گفت: ما در انتظار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستیم؛ قول داده بودند به زودی با اجرای این طرح حقوق و دستمزد ما افزایش می‌یابد اما هنوز هیچ خبری از تدوین طرح و ابلاغ آن نیست؛ ما کارگران شهرداری دزفول، همگی باسابقه و متخصص هستیم و انتظار داریم حقوق ماهانه‌مان با احتساب این سابقه و تخصص، تعیین و پرداخت شود.

این کارگر به نیابت از همکاران خود گفت: عدم اجرای طرح طبقه‌بندی در این منطقه در حالیست که به کلیه مسئولان تاکید ویژه‌ای بر رسیدگی به معیشت کارگران شده است.

او با اشاره به اجرای طرح تبدیل وضعیت شغلی کارگران شرکتی «ایثارگر» گفت: اخیرا تبدیل وضعیت استخدامی حدود ۳۷۰ کارگران شرکتی ایثارگر در مجموعه شهرداری دزفول در حال اجراست که نارضایتی‌هایی بین بقیه نیروهای شرکتی (غیرایثارگر) ایجاد کرده است.

به گفته وی؛ همه ما کارگران از سامان گرفتن همکاران ایثارگر و خانواده‌هایشان خرسند هستیم اما مسئولان باید به وضعیت همه کارگران شرکتی که تعدادشان هم کم نیست، رسیدگی کنند.

او با بیان اینکه تعدادی دیگر از همکاران اداری از طریق آزمون استخدامی استانداری تبدیل وضعیت شده‌اند، گفت: کارگران با شنیدن اخبار تبعیض‌آمیز انرژی حداقلی خود برای کار را از دست می‌دهند. کارگران شهرداری دزفول تنها امیدشان برای افزایش در آمد ماهانه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل است که امیدواریم با همراهی مسئولان شهری به زودی اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز