خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه‌ی تعطیل شده‌ی شیر بردسکن:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نتوانست کاری برای رفع پلمپ کارخانه انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۸۲

مدیرعامل کارخانه‌ی تعطیل شده‌ی شیر بردسکن گفت: چند وقت پیش از ریاست‌جمهوری برای حل مشکل با من تماس گرفتند اما در عمل آن‌ها هم نتوانستند کاری انجام دهند. چیزی که من دیدم این بود که آن‌ها هم قدرت اجرایی لازم را ندارند.

حسن محمدی (مدیرعامل کارخانه‌ی تعطیل شده‌ی شیر بردسکن) در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: علی‌رغم قولی که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید معاونت ریاست‌جمهوری داده بود، هنوز کارخانه‌ی شیر بردسکن تعطیل است. 

این کارخانه از برج شش سال ۹۷ تعطیل شده و به گفته‌ی مدیرعامل کارخانه، با وجود پرداختِ بدهی‌ها در شهریور سال ۱۴۰۰ و پیگیری‌ها و به جریان انداختن شکایت از بانک، پلمپ کارخانه باز نشده و پرونده هیچ پیشروی‌ نکرده است. 

محمدی با اشاره به تماس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با او گفت: چند وقت پیش از ریاست‌جمهوری برای حل مشکل با من تماس گرفتند اما در عمل آن‌ها هم نتوانستند کاری انجام دهند. چیزی که من دیدم این بود که آن‌ها هم قدرت اجرایی لازم را ندارند. وقتی کسی دستوری می‌دهد باید دستور او اجرا شود وگرنه دستور دادن به خودی خود فایده‌ای ندارد. 

او می‌گوید: از من خواسته شد شکایت کنم اگرچه من می‌گویم وقتی من همه‌ی مدارک و اسناد را در دست دارم، چرا باید شکایت کنم؟ با این حال من وکیل گرفتم و شکایت کردم. ۱۴ دی ماه سال گذشته جلسه دادگاه برگزار شد و قرار بود یک هفته بعد از این جلسه رأی صادر شود اما بعد از گذشت ۴ ماه هنوز رأیی صادر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز