خبرگزاری کار ایران

مصائب کارگران روزمزد پتروشیمی چوار/ نه عیدی داریم نه سنوات

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۸۵۷

کارگران روزمزد پتروشیمی چوار ایلام می‌گویند: عیدی و پاداش پایان سال نگرفتیم.

کارگران روزمزد پتروشیمی چوار ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: ما جمعی از کارگران روزمزد پتروشیمی‌ چوار هستیم با چندین سال سابقه‌ی کاری در همین‌ پتروشیمی؛ نزدیک به یکسال و نیم هست که به عنوان ۱۵ روز کار و  ۱۵ روز تعطیلی، مشغول به فعالیت هستیم البته بدون عیدی، سنوات و پاداش.

این کارگران افزودند: برای عیدی و سنوات چندین بار اعتراض کردیم که چرا به ما عیدی و سنوات تعلق نمی‌گیرد؛ قول‌هایی به ما دادند؛ قرار بود از طرف شرکت یه مبلغی به عنوان پاداش برای تمام کارگران روزمزد در نظر بگیرند و به آنها پرداخت بشود اما سال تمام شد و خبری از پرداخت نشد. باقی کارکنان شرکت، عیدی و سنوات خود را به موقع گرفته‌اند؛ سوال ما این است که مگر ما پرسنل پتروشیمی نیستیم، چرا از تمام مزایا محرومیم؟

به گفته کارگران، مقامات پتروشیمی پاسخ روشنی نمی‌دهند؛ می‌گویند هنوز دستور پرداخت صادر نشده؛ یکی از کارگران می‌پرسد: آیا زمان پرداخت عیدی پایان سال نیست؛ چرا سال جدید شروع شده و هنوز دستوری برای پرداخت صادر نکرده‌اند.

این کارگران خواستار بهره‌مندی از تمام مزایای مزدی قانون کار هستند و می‌گویند: امیدواریم در سال جدید از امکانات و مزایای قانون کار از جمله سنوات و عیدی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز