خبرگزاری کار ایران

نگرانی معلولان در مورد بودجه ۱۲ ماه شد/ بیم از پرداخت نشدنِ مبلغِ کاملِ مابه‌التفاوت مستمری و عیدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۱۸

کمپین حمایت از معلولان در سه نامه جداگانه به رئیس مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، خواستار پرداخت کامل بودجه‌های تخصیصی، مابه‌التفاوت مستمری فروردین‌ماه و عیدی مددجویان سازمان بهزیستی شد.

به گزارش ایلنا، کمپین حمایت از معلولان در سه نامه جداگانه به رئیس مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، خواستار پرداخت کامل بودجه‌های تخصیصی، مابه‌التفاوت مستمری فروردین‌ماه و عیدی مددجویان سازمان بهزیستی شد.

در متن این نامه ها آمده است:

به استحضار می‌رساند بودجه سازمان بهزیستی و قانون حمایت از حقوق معلولان برخلاف نص صریح ماده ۶۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند «کاف» تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور که اذعان دارند؛ صددرصد بودجه سازمان بهزیستی و کمیته امداد باید تخصیص یابد، تاکنون محقق نشده است.

برای مثال در سال ۹۸ حدود ۷۴ درصد، در سال ۹۹، حدود ۹۵ درصد و در سال‌جاری که در روزهای پایانی آن به‌سر می‌بریم، تاکنون تنها ۷۵ درصد از بودجه‌های تخصیصی پرداخت شده‌اند و بیم آن می‌رود که طبق بدعت ناصواب سنوات گذشته، بخش قابل توجهی از بودجه ناچیز محروم‌ترین و مستضعف‌ترین قشر جامعه پرداخت نگردد و بدین صورت حق آنانی که صدایی و رسانه‌ای ندارند تضییع شود.

ضمنا به اطلاع می‌رساند که با گذشت ۱۲ ماه از سال هنوز مابه‌التفاوت مستمری ناچیز فروردین ماه مددجویان پرداخت نگردیده و اینک که پرداخت عیدی اقشار مختلف از جمله کارمندان و بازنشستگان تیتر اخبار است، از عیدی مددجویان هیچ خبری نیست!

لذا بدین‌وسیله از حضرت‌عالی خواهشمند است جهت احقاق حقوق حقه محرومترین و مستضعف‌ترین قشر جامعه اقدام مقتضی مبذول فرمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز