خبرگزاری کار ایران

نگرانی‌های ایثارگران مخابرات/ آیا از اجرای «تبدیل وضعیت» طفره می‌روند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۰۸۲

ایثارگران مخابرات می‌گویند: باید تا قبل از پایان سال، کار تبدیل وضعیت به نقطه روشنی برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همه مقدمات برای تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات فراهم شده بود؛ موافقت سهامداران و هیات مدیره و کلید خوردن مقدمات کار. ظاهراً قرار بود تا قبل پایان سال، نیروهای ایثارگر شرکتی در دو شرکت پیمانکاری، تبدیل وضعیت شوند. قول داده بودند احکام جدید این نیروها قبل از بیست و پنجم اسفند صادر شود. حالا اما نمایندگان ایثارگران مخابرات از نگرانی‌های جدیدی خبر می‌دهند؛ ظاهراً روال کار بسیار کند پیش می‌رود و قرار نیست در اواخر ماه احکام جدید بخشی از نیروها صادر شود.

نیروهای ایثارگر مخابرات در بیانیه‌ای به این مساله اعتراض کردند که در بخشی از آن آمده است: کماکان شاهد استمرار سیاست‌های مخابرات ایران در قبال نیروهای شرکتی خود مخصوصا جامعه ایثارگران این شرکت می‌باشیم. باید گفت شرکت مخابرات ایران پس از ابلاغ مصوبات خود و متحمل کردن هزینه‌های انجام مراحل گزینش کذایی بر نیروهای مشمول، ظاهراً بازهم بی‌مهری را در حق مشمولین خود تکرار کرده و در فاصله ۲۰ روز مانده به صدور احکام پرسنلی طی یک نامه به دنبال وقت کشی و فرار از اجرای قانون است.

ایثارگران مخابرات خواستار تعجیل در کار هستند و می‌گویند قانون بودجه سال جاری تاکید بر تبدیل وضعیت ایثارگران نهادها دارد بنابراین باید تا قبل از پایان سال، مقدمات کار اجرایی شود؛ در عین حال باید روند تبدیل وضعیت سایر نیروها به جز آن دو شرکت، به زودی کلید بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز