خبرگزاری کار ایران

ایثارگران مخابرات در انتظار پیشرفتِ کارِ «تبدیل وضعیت»

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۱۴

ایثارگران مخابرات خواستار تبدیل وضعیت خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بندی در قانون بودجه ۱۴۰۰، به صراحت تکلیف کرده که تمام ایثارگران شرکتی و قراردادی زیرمجموعه نهادهای عمومی و دولتی، بایستی تا پایان برنامه یعنی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند؛ حالا ایثارگران مخابرات می‌گویند: امیدواریم هرچه زودتر به این تکلیف قانون عمل کنند.

به گفته آنها، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سهامداران شرکت مخابرات ایران مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ و اتخاذ تصمیم در خصوص اجرای بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه، هیئت مدیره محترم این شرکت طی ابلاغ شماره ۱۰۰/۰۰/۱۸۲۶۱۰۴ به تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۸ تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در این شرکت را آغاز کرد؛ مرحله اول شامل نیروهای دو شرکت خدمات اول و شسکام با مدارک مرتبط لیسانس و بالاتر است.

نماینده این گروه از ایثارگران می‌گوید: بعد از پیگیری‌های بسیار به ما گفتند باقی مراحل بعد از اتمام مرحله اول صورت خواهد گرفت و احکام جدید در بیست و پنجم اسفند صادر می‌شود. این در حالیست که تاکنون شاهد هیچ پیشرفت روشنی در گرفتن استعلام‌های مرحله اول نبودیم و پاسخ روشنی در مورد تبدیل وضعیت سایر نیروهای ایثارگر مخابرات (نیروهای با مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر و شاغل در شرکتهای شسکام، خدمات اول و سایر شرکت‌های محلی طرف قرارداد با شرکت مخابرات ایران) نگرفته‌ایم.

او اضافه می‌کند: انتظار داریم تا قبل از پایان سال تمام ابهامات روشن شود و به سوالات ما پاسخ دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز