خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی درگذشت دبیر سابق اجرایی خانه کارگر شوشتر را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۸۳

معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پیامی درگذشت «علی علیزاده» دبیرخانه کارگرسابق شهرستان شوشتر را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت «حسن صادقی» به این شرح است:

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

همرزم با وفا و خستگی ناپذیرمان «مرحوم مغفور شادروان علی علیزاده دبیراجرایی سابق خانه کارگر شوشتر» در کمال ناباوری از بین ما رخت بربست و روحشان به دیار باقی شتافت.

️مرحوم علیزاده که کارگر شرکت «طرح آبیاری گتوند» بودند، با کسب اعتمادی که در بین کارگران بدست آورده بود، چندین دوره به نمایندگی کارگران این شرکت در کسوت ریاست شورای اسلامی کار انتخاب شد. پس از آن در ترکیب کانون شوراهای اسلامی کار استان و بعد از آن بیش از چهار دوره به عنوان عضو هیئت مدیره کانونعالی شوراهای اسلامی کار کشور انتخاب شد. آن مرحوم باقی عمر با برکت خود را در سِمت دبیراجرایی خانه کارگر شوشتر به فعالیت و خدمت‌رسانی به جامعه کارگری سپری نمود.

مرحوم علی علیزاده دبیراجرایی سابق خانه کارگر شوشتر از زمره نمایندگان کارگری بودند که راه خدمت بدون منت را برگزیده بود و برای او زمان و مکان در ارائه دفاع از منافع کارگران معنا و مفهومی نداشت. آن مرحوم به معنای واقعی کلمه به تأسی از مولایش حضرت علی (ع) هیچگاه در مقابل زورگویی و ظلم سر فرود نیاورد و بالعکس همیشه در مقابل مظلوم خاضع و خاشع بود.

او رفت و اینک در سرای آخرت میهمان خالق خویش است تا هر آنچه را که در زمان حیات خود کاشته بود، در آن سرا برداشت کند. خدایا او را در کنار بهترین بندگان خود محشور بدار و بهترین رزق را به پاس خدماتی که در این دنیا به جامعه کارگری کرده اند، برای او قرار بده. آمین؛

اینجانب این ضایعه جانکاه را به بیت معزا، خاندان نجیب و شریف آن مرحوم و جامعه کارگری استان خوزستان تسلیت عرض نموده؛ برای آن مهاجر الی الله آرامش در جوار حضرت دوست و حشر با اولیاء الله را از خدای بزرگ آرزومندم و باور دارم که جایگاه برین آن یار سفر کرده منزلتی است رفیع در درگاه الهی و هجرت آسمانی‌اش شکوه و درخشش آفتاب دیگری است.

روحش شاد و قرین رحمت بی‌انتهای الهی باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز