خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری تاکید کرد؛

برای اعتبار تأمین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ نباید شریک تعریف شود/ رایزنی دبیران اجرایی با اعضای کمیسیون تلفیق

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۴۳

معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در جلسه مجازی با دبیران اجرایی شعب خانه کارگر، گفت: «برای اعتبار تخصیص یافته به سازمان تأمین اجتماعی در لایحه بودجه ۱۴۰۱، نباید هیچ شریکی تعریف شود.»

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حسن صادقی» در جلسه مجازی دبیران اجرایی شعب خانه کارگر کشور که در روز یکشنبه (مورخ ۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، از کلیه دبیران اجرایی شعب خانه کارگر خواست تا در اسرع وقت با نمایندگان حوزه انتخابیه استانها و شهرستانها در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس، پیرامون‌ عدم شریک قرار دادن سازمان یا ارگان خاصی برای ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته با سازمان تأمین اجتماعی در بند «و» تبصره ۲ بودجه ۱۴۰۱ مذاکره و رایزنی داشته باشند و نظرات آن‌ها را در این خصوص جلب نمایند. 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در ادامه گفت: بازنشستگان امروز همان جوانان انقلابی دیروز هستند که تمام قد در دفاع از این انقلاب، در میدان حضور یافتند. بنابراین شایسته نیست مجلس انقلابی در حق جامعه کارگری بازنشسته کشور کوتاهی کند. 

وی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: تاکنون اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در سایه حضور مطالبه‌گرایانه جامعه کارگری بازنشسته، موفق به برگزاری تجمعاتی در سطح استان و کشور شده است. برگزاری چنین تجمعاتی، سبب تحقق نسبی برخی مطالبات جامعه کارگری بازنشسته شده است. از جمله آن‌ها می‌توان به اجرایی شدن متناسب‌سازی در ابتدای امسال و همچنین تصویب اعتبار ۸۹ هزار میلیارد تومانی برای سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین تصویب اعتبار ۹۰ هزار میلیارد تومانی در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ اشاره کرد که فقط با همت و حضور بازنشستگان محقق شد. 

صادقی در پایان سخنان خود ضمن تأکید مجدد به دبیران اجرایی شعب خانه کارگر، پیرامون رایزنی با اعضای کمیسیون تلفیق گفت: همه ما وظیفه داریم تمام قد از حقوق جامعه کارگری شاغل و بازنشسته دفاع کنیم. اما زمانی این حمایت به نتیجه دلخواه و مطلوب خواهد رسید که کلیه تشکل‌های کارگری با یکدیگر انسجام و وحدت داشته باشند. 

دبیران اجرایی شعب خانه کارگر نیز در پایان جلسه مجازی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص لزوم حمایت مجلس انقلابی از جامعه کارگری شاغل و بازنشسته کشور پرداختند و قول دادند تلاش حداکثری خود را در مذاکره و رایزنی با نمایندگان حوزه انتخابیه استانها و شهرستانهای خود در کمیسیون تلفیق بودجه و جلب نظر آن‌ها، به کار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز