خبرگزاری کار ایران

درخواست کارکنان «توزیع برق» کشور از مجلس برای تصویب قاطع «طرح ساماندهی کارکنان دولت»

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۶۷

پویش تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در نامه به رئیس، اعضای هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خواهان تصویب تصویب قاطع طرح ساماندهی کارکنان دولت شد.

به گزارش ایلنا، پویش تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در نامه‌ای خواهان تصویب قاطع طرح ساماندهی کارکنان دولت شد.

متن نامه به این شرح است:  

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

هیات رییسه محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همانگونه که همگان مستحضر هستید، با تولد واسطه‌ها و شرکت‌های پیمانکاری و پیرو آن افزایش تضاد طبقاتی در سازمان‌های دولتی، وابسته و تابعه دولت، موجی از بیم و بی‌اعتمادی و ناامیدی در پیکره سازمان‌ها و شرکت‌های خدمتگزار ایجاد شد و سیل غم‌انگیزی از مطالبه‌گری و اعتراضات عمومی در کشور به راه افتاد. 

لیکن با تشکیل مجلس انقلابی و بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در وصف مجلس یازدهم و روحیه عدالت خواهی و انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیم و بی‌اعتمادی و ناامیدی، جای خود را به انگیزه، نشاط سازمانی و امیدواری داد و اکنون با تلاش شبانه روزی ریاست و اعضای محترم کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و درایت و همکاری وکلای انقلابی ملت، کلیات طرح ساماندهی نیروهای قراردادی، شرکتی، حجمی و… با ۶۳ امضا به هیأت رئیسه محترم تقدیم گردیده است. 

اما در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خبرهای غم‌انگیز و ضد و نقیضی مبنی بر احتیاط و محافظه‌کاری برخی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در عدم بررسی و تصویب طرح فوق مطرح می‌گردد. جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست که مافیای قدرت و ثروت، بیکار ننشسته و نخواهند نشست، اما ملت ولایت مدار ایران و جوانان متعهد و متخصص این مرز و بوم، چشم انتظار اقدام تاریخی و انقلابی شما هستند. 

ما نیروی‌های قراردادی، شرکتی، حجمی و. . . فارغ از عکس‌العمل شورای محترم نگهبان و دولت مردمی و انقلابی در تصویب، تایید و اجرای طرح ساماندهی نیروهای قراردادی، از وکلای خود انتظار داریم مطابق منویات مقام معظم رهبری با تصویب قاطع طرح ساماندهی نیروهای قراردادی، شرکتی، حجمی و… یک‌بار برای همیشه، بر تبعیض و بی‌عدالتی در سازمان‌ها و موسسات دولتی، وابسته و تابعه خط بطلان کشیده و اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری را در خصوص نامگذاری مجلس یازدهم بر همگان اثبات نمایند. 

بی‌گمان اقدام انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عکس‌العمل تاریخی شورای محترم نگهبان و دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رییسی در تاریخ دیوان سالاری و عدالت خواهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز