خبرگزاری کار ایران

نیروهای مخابرات گیلان: چرا وزیر ارتباطات از شرکت مخابرات بازدید نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۶۰

نیروهای مخابرات گیلان گفتند: وزیر ارتباطات به گیلان آمدند اما از شرکت مخابرات بازدید نکردند. در شرایطی که ما مشکلات بسیاری با شرکت مخابرات داریم، بازدید از صنایع چوب و کاغذ ایران باید در اولویت وزیر ارتباطات باشد.

جمعی از کارگران مخابرات گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، با اشاره به همراهیِ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، با رئیس‌جمهور در سفر استانی به گیلان گفتند: وزیر ارتباطات به گیلان آمدند اما از شرکت مخابرات بازدید نکردند. 

به گفته‌‎ی این نیروها؛ با توجه به گستردگیِ مشکلات کارگران با مخابرات گیلان و شرکت پیمانکار شسکام و همچنین اعتراضات سراسری چند هفته‌ی پیش نیروهای مخابرات گیلان، وزیر ارتباطات حتما از مشکلات کارگران آگاه است اما به جای بازدید از مخابرات و سوال از مسئولان به شرکت «چوکا» رفته است. ایشان باید از شرکت مخابرات بازدید می‌کرد.

گفتنی است؛ نیروهای شرکتیِ مخابرات گیلان در اعتراض به‌ عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، بدعهدیِ شرکت شسکام نسبت به رفع مشکلات کارگران و همچنین‌ عدم پرداختِ به موقع و مرتبِ حق بیمه‌ی کارگران مدتهاست اعتراض دارند. آن‌ها در آخرین روزهای دی ماه در اعتراض به وضعیتِ خود به مدت دو روز دست از کار کشیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز