خبرگزاری کار ایران

دیدار بازنشستگان «مخابرات راه دور شیراز» با استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۹۳۲

کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز امروز (شنبه/۱۱ دی) با مراجعه به خانه کارگر استان فارس واقع در شهرستان شیراز؛ با استاندار دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز، مقابل خانه کارگر استان فارس واقع در شهرستان شیراز تجمع کردند و خواهان ملاقات با استاندار شدند. 

«محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس، در محل خانه کارگر حضور یافته و کارگران بازنشسته مخابرات راه دور توانستند با وی ملاقات کنند. 

بازنشستگان مخابرات راه دور شیراز به اجرا نشدن مصوبات استانداری فارس در دولت اعتراض دارند.

بر اساس مصوبات استانداری؛ باید زمینه پرداخت مطالبات ایام اشتغال کارگران بازنشسته این شرکت که از دهه ۸۰ بلاتکلیف باقی مانده، فراهم شود. 

در حدود ۱۳۰۰ کارگر بازنشسته این شرکت، بیش از ۳۵ میلیارد تومان طلبکار هستند. این طلب مربوط به خسارت‌های تاخیر و تادیه است که تاکنون به سبب روشن نشدن راه‌اندازی کارخانه که در بحران اقتصادی دهه ۸۰ تعطیل شد، تعیین تکلیف نشده است. 

در سال‌های گذشته بارها جلساتی در مورد راه‌اندازی مجدد این کارخانه برگزار شد. به گفته کارگران، دولت گذشته، عملا پرداخت مطالبات آن‌ها را به راه‌اندازی کارخانه مشروط کرده بودند. 

بازنشستگان مخابرات راه دور شیراز، از دولت سیزدهم و استاندار وی انتظار دارند که رویه متفاوت با دولت گذشته در پیش گیرد و مطالبات آن‌ها را بدون پیش‌شرط راه اندازی کارخانه پرداخت کند. 

در سال‌هایی که پرداخت مطالبات کارگران سابق مخابرات راه دور شیراز معطل مانده، تعدادی از بازنشستگان فوت کردند و خانواده‌های آن‌ها هم تاکنون به طلبشان دست نیافته‌اند.

گفتنی است که مصوبات استانداری فارس مربوط به سفر استانی رئیس جمهور است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز