خبرگزاری کار ایران

اعتراض بازنشستگان «مخابرات راه دور شیراز» به اجرا نشدن مصوبات سفر رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۶۱

کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه، 23 آذر) به استانداری فارس مراجعه کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز، امروز صبح در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۱۵ساله خود با احتساب خسارت تاخیر و تادیه، مقابل استانداری فارس تجمع کردند. 

معترضان با اشاره به ۲ سفر استانی سال گذشته «سید ابراهیم رئیسی» در مقامِ رئیس قوه و رئیس جمهور، یادآور شدند که حل مشکلات آن‌ها از وعده‌هایی بود که در سطح استان با مصوباتی هم همراه شد. 

با این حال به گفته‌ی کارگران بازنشسته این شرکت، این مصوبات تاکنون اجرایی نشده است؛ هرچند که آن‌ها می‌گویند رویکرد استاندارِ فارس در دولت سیزدهم با استاندار قبلی تفاوت دارد. 

حدود ۱۵۰۰ کارگر بازنشسته مخابرات راه دور شیراز، بابت سنوات اشتغال و مطالبات مزدی گذشته طلبکار هستند. از آنجا که این شرکت در دهه ۸۰ تعطیل شده و فعالیت اقتصادی ندارد، سال‌هاست که با وعده پرداخت مطالبات سرگردان شده‌اند. 

به گفته هاشم شمشیری (رئیس کانون بازنشستگان این شرکت) از ابتدای سال جاری، به غیر از جلسات متعددی که برگزار شده، چهار مصوبه در دادستانی و استانداری داشته‌ایم که مهمترین آنها مربوط به ۱۹ مهر و ۴ آذر ماه بود. 

وی افزود: متاسفانه به بندها و زمان‌بندی‌ها توجه عملیاتی نمی‌شود. در جلسه ۴ آذر ماه خیلی امیدوار شدیم؛ چون به نظر می‌رسید رویکرد استاندار جدید، بهتر و عملیاتی‌تر کار است.

شمشیری یادآور شد: کارگران بازنشسته این شرکت تقریبا هر روز یا در دادستانی یا در سازمان صمت استان و استانداری فارس یا در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان حضور دارند اما هنوز چیزی عایدمان نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز