خبرگزاری کار ایران

کارگران پروژه سد شفارود تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۸۲

شماری از کارگران سد شفارود، صبح امروز در اعتراض به‌عدم دریافت دست کم شش ماه حقوق و چهار حق بیمه معوقه در مقابل محوطه کارگاه محل فعالیت خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران سد شفارود به دلیل‌عدم دریافت حقوق شش ماهه خود تجمع برگزار کردند. این کارگران گفتند: به دلیل استمرار بی‌توجهی‌های کارفرمای شرکت پیمانکار به مطالبات صنفی مان ناچاریم دست به اعتراض صنفی بزنیم.

به گفته یکی از کارگران، سال جاری فقط یک ماه حقوق گرفته‌ایم و مابقی آن هنوز پرداخت نشده است.

این کارگر در ادامه با بیان اینکه تعداد کارگران این پروژه نزدیک به ۹۰۰ نفر است، در ادامه درباره وضعیت این پروژه عمرانی در استان گیلان گفت: چند ماهی است اجرای ساخت سد شفارود به دلیل نداشتن اعتبار مالی راکد مانده اما ما کارگران در محل کار خود حاضر هستیم.

براساس ادعای یکی دیگر از کارگران، همه مقامات شهرستانی و استانی قول حمایت از کارگران سد شفارود و ادامه اجرای این پروژه عمرانی را می‌دهند و اظهار امیدواری می‌کنند که به زودی مشکلات مرتفع می‌شود اما ما شاهد هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیستیم.

این کارگر در ادامه تصریح کرد: چندین ماه است کارفرما وعده پرداخت حقوق می‌دهد. در طول چند سال گذشته روند پرداخت حقوق کارگران با تاخیر انجام شده و هیچ تغییری نکرده است.

او افزود: تا روزی که واریزی‌ها انجام شود نمی‌توانیم به وعده‌ها دلخوش باشیم. وضعیت معیشت‌مان خوب نیست با این حال امیدواریم این بار مسئولان به وعده‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز