خبرگزاری کار ایران

دیدار نیروهای مخابرات خوزستان با نماینده ولی فقیه/ مهلت یک هفته‌ای به شرکت مخابرات خوزستان برای اجرای احکام

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۹۹

نیروهای شرکتی مخابرات استان خوزستان که کارفرما حاضر به اجرای احکام آن‌ها نیست، روز جمعه برای پیگیریِ وضعیت کار خود با سید عبدالنبی موسوی‌فرد (نماینده ولی فقیه در استان خوزستان) دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروهای شرکتی مخابرات استان خوزستان که کارفرما حاضر به اجرای احکام آن‌ها نیست، روز جمعه برای پیگیریِ وضعیت کار خود با سیدعبدالنبی موسوی‌فرد (نماینده ولی فقیه در استان خوزستان) دیدار کردند. در این دیدار قرار شد جلسه‌ای برای رفع مشکل این نیروها برگزار شود. 

در جلسه‌ای که امروز (۱۴۰۰.۹. ۲۸) برگزار شد، مدیر دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ارسلان غمگین (رئیس اداره کار خوزستان)، حیاتی(معاون سیاسی امنیتی استانداری)، حمیدی‌نیا (رئیس روابط کار خوزستان)، شهریاری (دبیر امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان) و فلاح‌زاده (مدیر منطقه مخابرات خوزستان) حضور داشتند. 

در این جلسه قرار شد یک هفته به شرکت مخابرات مهلت داده شود تا حکم بازگشت به کار و تبدیل قرارداد موقت به دائم این نیروها را به طور کامل اجرایی کند. 

گفتنی است؛ ۷۰ نفر از کارگران مخابرات اهواز در اعتراض به نوع قرادادهایشان دو ماه قرارداد کار خود را امضا نکردند و بدون قرارداد به کار خود ادامه دادند. این کارگران به استناد تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار برای تبدیل قرارداد خود از موقت موقت به دائم، شکایت تنظیم کردند. 

در حال حاضر رای هیأتهای حل اختلاف به نفع این نیروها صادر شده است اما با وجود گرفتن رای اجرای احکام همچنان کارفرما از اجرای حکم سرباز می‌زند و مانع ورود نیروها به اداره مخابرات می‌شود. 

همچنین امروز صبح دادگستری، حسابهای مخابراتِ رامشیر را به دلیل‌ عدم اجرای حکمِ مسدود کرد. 

برخی از این نیروها در تماس با ایلنا ابراز امیدواری کردند که مشکل به دست نماینده رهبری در استان خوزستان حل شود. 

آن‌ها می‌گویند: کارفرما تاکنون راضی به اجرای احکام دادگستری و تبعیت از رای مراجع حل اختلاف نشده است. امیدواریم بعد از ماه‌ها تلاش و پیگیری، نتیجه‌ی جلسه‌ی امروز بتواند مشکل ما را حل کند و ما بعد از مدت‌ها به کار برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز