خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

تجمع کارگران عظیم خودرو همزمان با سفر وزیر صمت به بروجرد/ وزیر قول پیگیری داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۳۶

کارگران عظیم خودرو که در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت کارخانه وعدم دریافت مطالبات مزدی چندبار اعتراض صنفی برگزار کرده‌اند، همزمان با ورود وزیر صمت به شهر بروجرد، مشکلات خود را با سیدرضا فاطمی امین درمیان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران کارخانه عظیم خودرو در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت کارخانه و عدم دریافت مطالبات مزدی خود، روز گذشته (۱۹ آذر ماه) همزمان با سفر وزیر صمت به شهر بروجرد، تجمع کردند.

یکی از کارگران کنتورسازی ایران که در تجمع حضور داشت، گفت: همزمان با ورود وزیر صمت به شهر بروجرد، کارگران با تجمع در مسیر حرکت وی خواستند صدای اعتراض‌شان را به گوش آقای فاطمی امین برسانند.

او با بیان اینکه خواسته اصلی کارگران عظیم خودرو مشخص شدن وضعیت کارخانه و کارگران است، افزود: شرکت عظیم خودرو تولیدکننده‌ی انواع خودرو در اشترینان بروجرد است که فعالیت آن از هشت ماه پیش به سبب برخی مشکلات قضایی متوقف شده و حدود ۱۸۰ کارگر آن با هفت ماه حقووق معوقه دیگر کاری برای انجام ندارند.

این کارگر با بیان اینکه خواسته اصلی ما از آقای فاطمی برطرف کردن مشکلات کارخانه و از سر گیری تولید است، افزود: از قرار معلوم این اتفاق با شکایت شماری از طلبکاران مالی که غالبا مشتریان محصولات پیش‌فروش شده کارخانه بودند، افتاده است و کارفرما هم امکان انجام تعهداتش را نداشته است.

این کارگر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طی سالهای گذشته کارگران تلاش زیادی برای وصول مطالبات خود از مسئولان کرده‌اند اما هنوز هیچ اتفاق نیفتاده است. درتجمع دیروز، آقای فاطمی با مشاهده تجمع اعتراضی کارگران عظیم خودرو در جمع اعتراضی کارگران حاضر شدند و پس از شنیدن سخنان نمایندگان کارگری وعده پیگیری موضوع مشکلات کارگران این کارخانه را دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز