خبرگزاری کار ایران

«مدیرکل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی» سازمان فنی‌حرفه‌ای منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۷۱

غلامحسین حسینی‌نیا (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور)، محمد هادی حبیبی ماچیانی را به سمت «مدیرکل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی» سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم آمده است:

نظر به پیشینه تخصصی، تعهد و تجارب جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم آموزش، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر، رعایت مقررات و نظرات معاونت مربوطه و هماهنگی دفاتر ستادی و نیز همراهی مدیران و همکاران آن دفتر، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابیگری»، «مردم داری»، «پاکدستی» و «قانون مداری» را معمول نمائید. در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور سازمان مردم، انگاشته می‌شود توجه به بهبود کیفیت خدمات آموزشی به مردم عزیز، توسعه همکاری با آموزشگاه‌های آزاد و شرکاء اجتماعی سازمان و جامعه هدف به منظور تحقق سیاست‌های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطلوب نظر است که با آینده نگری، آینده‌پژوهی و به کاربست مدل‌های آموزشی نوین مهارتی و تعاملات با بخش خصوصی و مردمی محقق خواهید ساخت.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله، گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز