خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پیرامون سالگرد «سیدتقی نوربخش» و «عبدالرحمان‌تاج‌الدین»

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۷۴

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسب سومین سالگرد درگذشت مرحوم مغفور «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل اسبق سازمان تأمین اجتماعی و شادروان «عبدالرحمان‌تاج‌الدین» معاون اسبق پارلمانی سازمان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسن صادقی به این شرح است:  
 
امروز ۲۴ آبانماه ۱۴۰۰ مصادف با سومین سالگرد عروج ناباورانه دو تن از خادمین جامعه کارگری مرحوم مغفور شادروان «دکتر سیدتقی نوربخش» مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم مغفور شادروان «مهندس عبدالرحمان تاج الدین» معاون پارلمانی فقید سازمان تأمین اجتماعی است. نام و یاد آن دو مرحوم همیشه در ذهن و قلب جامعه کارگری ایران و در تاریخ افتخارآمیز جامعه کارگری ماندگار خواهد بود. مرحوم نوربخش و تاج الدین تنها یک نام نبودند، بلکه منش، اعتقادات، توکل و اقتدار، خصلت و خوی جوانمردی، حسن خلق، تعامل سازنده با پرسنل، ایجاد جوی صمیمانه، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور بود که پس از گذشت سه سال هنوز نامش بر سرزبانها و یادش در همه دلهاست. 

مرحوم نوربخش و تاج الدین در طول زندگی ارزشمندشان چنان بر روح و جان کارگران شاغل و بازنشسته تاثیر گذاشتند که راه و منشی را پایه ریزی کردند که غایت آن، گذشت، اخلاص، فتوت و مردانگی بود و سازمان تأمین اجتماعی امروز مرهون مدیریت صحیح امثال نوربخش‌ها و تاج الدین هاست. 

چه ناباورانه سه سال از غروب غم‌انگیز آن دو عزیز سفر کرده گذشت. آن دو عزیز سفر کرده عمر بابرکت خویش را در راه خدمت خالصانه و بی‌منت به جامعه کارگری کشور سپری کردند و همواره در فراز و نشیب‌های زندگی جامعه کارگری به واسطه مدیریت صحیح همراه با دانش و تجربه در سازمان تأمین اجتماعی، یار و یاور کارگران شاغل و بازنشسته بودند. 

اینجانب ضمن تسلیت سومین سالگرد آن دو بزرگ مرد به خانواده بزرگوارشان و جامعه کارگری کشور، از خداوند منان برای آن عزیزان سفر کرده طلب آمرزش و برای جامعه کارگری شاغل و بازنشسته سلامتی، تندرستی، سربلندی و طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز