خبرگزاری کار ایران

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد:

همدلی صندوق و کانون‌ها به پیشبرد امور کمک خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۰۴

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد بر همدلی و تعامل دوسویه میان صندوق و کانون‌های بازنشستگی در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به بازنشستگان فولاد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در نشستی با کانون‌های بازنشستگی فولاد تصریح کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق خدمت به بازنشستگان فولاد را پیدا کردیم. این عزیزان سال‌ها در سخت‌ترین شرایط فعالیت داشته‌اند و به اقتصاد کشور خدمت نموده اند. صندوق فولاد امانتدار دارایی‌های بازنشستگان است و باید این دارایی‌ها را به نحو مطلوبی مدیریت و برای آن‌ها ارزش افزوده و سودآوری کنیم.

وی افزود: به رغم همه مشکلاتی که در صندوق بازنشستگی فولاد وجود دارد اما صندوق از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که برای بهره گیری از آنها برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با تشکر از نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده از سوی کانون‌ها گفت: خود را وکیل مدافع بازنشستگان می‌دانم. هر چه درک متقابل میان صندوق و کانون‌ها افزایش یابد، پیشبرد امور با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد شد. البته همه ما تابع قانون هستیم و معیار ما هم قانون است.

عامریان اضافه کرد: توجه به امور رفاهی، درمانی ومعیشتی بازنشستگان اهمیت ویژه‌ای دارد و تغییرات اخیر انجام شده نیز در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بازنشستگان در این حوزه هاست. ساز و کار مناسبی برای پاسخگویی ایجاد کرده و روند فعلی را اصلاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز