خبرگزاری کار ایران

رمضانی:

بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اطلاعات فردی را تکمیل کنند/ جلوگیری از سوءاستفاده با تطابق دادن "شماره ملی"

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۶۵

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای جلوگیری از مخدوش شدن اطلاعات پرونده پزشکی و استفاده نابه‌حق از خدمات درمانی، کارت ملی خود را برای استفاده از خدمات درمانی در اختیار دیگران قرار ندهند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بیمه شدگان تامین اجتماعی باعدم ارائه کارت ملی خود به دیگران، از استفاده‌های نابه‌حق از خدمات درمانی تامین‌اجتماعی و مخدوش شدن پرونده سلامت خویش، جلوگیری کنند. 

مدیر درمان ایلام تصریح کرد: با حذف تدریجی دفترچه تامین‌اجتماعی و نسخه‌نویسی الکترونیک با استفاده از شماره ملی، امکان ثبت و نگهداری سوابق پزشکی تمامی بیمه‌شدگان فراهم شده است. 

وی افزود: با توجه به این که تمامی خدمات تشخیصی و درمانی برمبنای شماره ملی ثبت و ذخیره می‌شود، ضرورت دارد ارائه‌کنندگان خدمات و پزشکان به‌منظور جلوگیری از مخدوش شدن سوابق پزشکی بیماران، در هنگام پذیرش و ارائه خدمت، هویت بیماران را با مشخصات مندرج در کارت ملی تطبیق دهند. 

مدیر درمان ایلام بیان کرد: به‌منظور پرهیز از سوء‌استفاده‌های احتمالی، ضروری است بیمه‌شدگان با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و ثبت تلفن همراه شخصی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز