خبرگزاری کار ایران

برگزاری شورایعالی کار بعد از پنج ماه/ بررسی راهکارهای افزایش قدرت خرید کارگران/ علی خدایی: امیدواریم به نتیجه برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۷۴

علی خدایی ابراز امیدواری کرد در این جلسه بحث در ارتباط با راهکارهای افزایش قدرت خرید کارگران به نتیجه ملموس و قابل قبولی برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شنبه (پانزدهم آبان ماه) جلسه شورایعالی کار برگزار می‌شود. در دعوتنامه این جلسه که قرار است ساعت ۱۸ برگزار شود، دو بند به مسائل معیشتی کارگران اختصاص دارد و یک بند به طور مشخص «بررسی تقاضای نمایندگان گروه کارگری در رابطه با راهکارهای افزایش قدرت خرید کارگران» است.

علی خدایی (عضو کارگری شورایعالی کار) با بیان اینکه امیدواریم بحث در ارتباط با راهکارهای افزایش قدرت خرید کارگران به نتایج مثبت و قابل قبولی برسد؛ می‌گوید: بعد از پنج ماه قرار است جلسه شورایعالی کار برگزار شود. ما منتظر رویکرد تعاملی و مثبت دولت و کارفرمایان هستیم و امیدواریم بتوانیم با اتخاذ راهکارهایی، قدرت خرید دستمزد کارگران را افزایش دهیم.

وی اضافه می‌کند: اکنون سطح پوشش دستمزد به زیر چهل درصد رسیده و کارگران در بحران شدید معیشتی به سر می‌برند؛ در جلسه روز شنبه، گروه کارگری راهکارهایی برای بهبود قدرت خرید کارگران پیشنهاد خواهند داد؛ انتظار داریم روحیه تعاملی مثبت مسئولان جدید وزارت کار و همسویی آن‌ها با کارگران، موجب شود که تا اندازه‌ای از عمق بحران معیشت کاسته شده و امیدواری به جامعه کارگری بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز