خبرگزاری کار ایران

اعتراض نیروهای خرید خدمات اورژانس اجتماعی به افزایش شیفت کاری خود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۷۱

نیروهای شرکتی اورژانس اجتماعی می‌گویند: قبلا هر کارشناس سه شیفت در هفته، از ۸صبح تا ۸شب، کار می‌کرد و موظف بود در ماه یک جمعه هم پای کار باشد اما الان مدیران کمبود نیرو را با نیروهای باقیمانده جبران می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروهای خرید خدمت اوژانس اجتماعی در تماس با ایلنا از ادامه‌ی روند افزایش شیفت‌های کاری خود شکایت کردند و گفتند: قبلا هر کارشناس سه شیفت در هفته، از ۸صبح تا ۸شب، کار می‌کرد و موظف بود در ماه یک جمعه هم پای کار باشد اما بعد از اینکه به دلیل معوقات مزدی خیلی از کارشناسان استعفا دادند، مدیران به جای جذب نیرو، کمبود آن‌ها را با نیروهای باقیمانده جبران کردند. 

این نیروها می‌گویند: در حال حاضر ما باید روزهای تعطیل هم پای کار باشیم و مسئولان به استناد ۴۴ ساعت کار در هفته که در قانون کار آمده از نیروهای شرکتی می‌خواهند جمعه‌ها نیز شیفت بایستند. در جلسه‌ای که برخی از نیروهای ما با معاونت بهزیستی داشتند، این موضوع مطرح شد و قرار شد بعد از عید این مشکل حل شود اما متاسفانه بعد از عید طبق قرارداد ما موظف شدیم جمعه‌ها هم پای کار باشیم. 

نیروهای خرید خدمت اورژانس اجتماعی می‌گویند: سوال ما این است که اگر این آقایان به ساعت قید شده در قانون کار استناد می‌کنند چرا بندهای دیگر قانون کار را اجرا نمی‌کنند؟ چرا بابت اضافه کار به ما پولی پرداخت نمی‌کنند، در صورتی که ماهیت کار ما به گونه‌ای است که گاهی کارمان بیشتر از زمان معمول طول می‌کشد. چرا شیفت نیروهای قراردادیِ سازمان زیاد نشده و این افزایش شیفت صرفا مربوط به نیروهای شرکتی است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز