خبرگزاری کار ایران

اعتراض ایثارگران به نحوه‌ تبدیل وضعیت استخدام/ دستگاه‌های اجرایی تصمیم نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۳۵

به دنبال ابلاغ بخشنامه‌ی ﺍﻋﻼﻡ ﺁﻣﺎﺭ ﺍﯾﺜﺎﺭﮔﺮﺍﻥ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﯽ به دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۲) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، برخی ایثارگران می‌گویند که دستگاه‌هایی که در آن‌ها شاغل هستند، از تبدیل وضعیت بخشی از ایثارگران خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۷ مهر ماه سال جاری، سازمان اداری و استخدامی کشور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲ «قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران» از آن‌ها خواست؛ ایثارگرانی که تبدیل وضعیت آن‌ها تکمیل نشده یا هنوز برای تبدیل وضعیت معرفی نشده‌اند را به این سازمان معرفی کنند. 

حالا ایثارگران خبر می‌دهند که دستگاه‌ها اعلام کرده‌اند؛ امکان تبدیل وضعیت همگی آن‌ها را ندارند و صرفا بخشی از آن‌ها تبدیل وضعیت می‌شوند. این در حالی است که تبدیل وضعیت ایثارگران باید طبق مواد قانونی پیش‌بینی شده در قانون بودجه ۱۴۰۰ و بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران قانون بودجه ۱۴۰۰ انجام شود. 

در حال حاضر هزاران ایثارگر به صورت شرکتی در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار و منتظر اجرای تبدیل وضعیت خود هستند اما دستگاه‌ها به دلایلی چون ناروشن بودن وضعیت بودجه‌ی خود برای سال ۱۴۰۱ خود و همچنین بلاتکلیف ماندن تصویب «لایحه تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان دولت» در مجلس، تکلیف تبدیل وضعیت ایثارگران خود را روشن نکرده‌اند. 

گفتنی است که ایثارگران به صورت شرکتی (قراردادی) و قرارداد مستقیم (پیمانی و... ) در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تابعه‌‌ی آنها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز