خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون کارگران مشاغل آسیب پذیر منطقه ویژه لامرد/ اسامی کارگران اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۵۸

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: تزریق دوز اول واکسن کرونا کارگران بخش‌های مختلف صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، غلامرضا ملک زاده گفت: ۱۰۷ نیروی شاغل در واحدهای عملیاتی، مهندسی و اداری مستقر در صنایع منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مقابل کرونا واکسینه شدند. 

وی گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کارگران صنایع این منطقه از روز یکشنبه (۱۴ شهریور) سال جاری در محل ساختمان اداری سایت منطقه ویژه آغاز شده بود. 

ملک زاده افزود: با پیگیری و مذاکره آقای انصاری مدیرعامل و موافقت ستاد شبکه بهداشت و درمان لامرد، با توجه شرایط حساس و نوع فعالیت کارگران شاغل و آسیب‌پذیر در پروژه‌های عمرانی و واحدهای خدماتی-صنعتی منطقه ویژه لامرد، کارکنان عملیاتی-اداری این کانون صنعتی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند. 

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ادامه داد: در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سایر کارگران آسیب‌پذیر، به مدیران صنایع و بخش‌های مختلف مستقر در منطقه اعلام شد تا هرچه سریعتر، اسامی کارگران خود را به واحد بهداشت منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کنند که پیگیری برای واکسیناسیون آن‌ها ادامه یابد. 

به گفته ملک زاده، واحد بهداشت و درمانگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا، توزیع ماسک، تب‌سنجی، نظارت و پایش دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت داشته است و کارگران از دورکاری و مرخصی استفاده کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز