خبرگزاری کار ایران

درگذشت کارگر شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان بر اثر کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۴۴

یکی از کارگران خدمات مشترکین شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در شهر «جالق» سراوان به دلیل ابتلا به کرونا جان باخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگران شرکت توزیع برق سیستان بلوچستان به نام «حبیب الله محتاج زهی» در شهر «جالق» شهرستان سراوان، روز گذشته طی چندروز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا در نهایت با پیشرفت بیماری جان باخت.

او از کارگران باسابقه شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است که تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در آژانس خدمات مشترکین سراوان مشغول کار قرائت کنتور برق بوده است.

همکاران وی با بیان اینکه کارگران قرائت کنتور مستقیما با مردم سرکار دارند، اظهار داشتند: علارغم اینکه بارها برخی کارگران شرکت توزیع برق با رسانه‌ای کردن موضوع مشکلات خود نسبت به خطرات ناشی از کمبود امکانات و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در شرکت‌های پیمانکاری زیرمجموعه شرکت توزیع برق تذکر داده‌اند، متاسفانه همچنان برخی مسئولان نواحی مختلف حتی در شرایط فعلی که در تعطیلات سراسری کرونا هستیم به بکارگیری اجباری کارگران بویژه کارگران قرائت کنتور به این موضوع مهم که با جان انسان‌ها در ارتباط است، بی‌توجهی نشان می‌دهند و در نهایت پاسخگو هم نیستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز