خبرگزاری کار ایران

اعزام ۱۱۵ نفر از ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی آتن

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۴۸

رییس فدراسیون ورزش کارگری در یزد گفت: در مهر ماه سال جاری دومین کاروان با ۱۱۵ نفر در رشته‌های مختلف به آتن یونان اعزام می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، مجمع انتخاباتی و عمومی هیأت ورزش کارگری استان با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. 

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: ورزش کارگری در ۱۸ رشته از ۳۵ رشته ورزشی در استان دارای هیئت است. با تقویت این هیئت‌ها می‌توان استعدادهای ورزشی جامعه کارگری را کشف کرد و افراد توانمند را برای مسابقات کشوری وجهانی به رویدادهای ورزشی فرستاد. 

وی با بیان این که نشاط و شادابی در جامعه کارگری یکی از اهداف این هئیت‌ها باید باشد، افزود: در سال جاری با وجود ویروس کرونا سعی می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوشنبه‌های ورزش کارگری در سطح استان پیگیری و اجرا شود. 

جواد رمضی نیز در این نشست گفت: ۶۵ برنامه در سال جاری در حوزه ورزش کارگری کشور اجرا می‌شود. 

وی از حضور ورزشکاران کارگر کشور در رویدادهای بین المللی خبر داد افزود: در مهر ماه سال جاری دومین کاروان با ۱۱۵ نفر در رشته‌های مختلف به آتن یونان اعزام می‌کنیم و رویداد بعدی که در آبان ماه امسال برگزار می‌شود سومین دوره جام جهانی شرکت هاست که تیم کارگری مس کرمان در آن شرکت می‌کند و امیدواریم مقام اول را به دست بیاوریم. 

در این نشست جمال تقی نژاد برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان یزد با ۱۶ رای از ۲۰ رای ماخوذه توسط اعضا انتخاب شد. 

گفتنی است جمال تقی نزاد برای سومین دوره متوالی مسئولیت این سمت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز