خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش کارگران در نشست با مدیرعامل باشگاه پیکان

حیدری: ایران خودرو از اولین مجموعه‌های موفق در ورزش کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۴۲

در نشست مشترک مدیرکل ورزش کارگران و مدیر عامل باشگاه پیکان بر توجه به ورزش کارگری در بین خانواده بزرگ ایران خودرو تاکید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ورزش کارگران، فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران در نشست با مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سلامتی و تندرستی کارگران برای ما هدف اولیه است و برای همین با موسسات بزرگی مثل ایران خودرو که از نخستین مجموعه های ورزشی کارگری در کشور است ارتباطی دوسویه و موثر داریم و اکنون که یک مدیر تحصیل‌کرده و جوان و ورزشی مدیریت این مجموعه را در اختیار دارد فضای همکاری بسیار مثبتی فراروی ما و ورزش کارگران ایران خودرو گشوده شده است.

وی گفت: آقای اکبر محمدی تمام مراحل ورزشی و مربیگری و مدیریت را طی کرده تا به اینجا رسیده و باعث خوشحالی جامعه کارگری است که چنین مدیرانی را در جمع خود دارد و از آنجا که ورزش کارگری ایران خودرو تنها متمرکز در تهران نیست و در اغلب استان‌ها گسترده است ما حاضریم مجموعه های ورزشی خود را برای استفاده کارگان و خانواده های محترم ایشان و حتی بازنشسته های ایران خودرو قرار دهیم.

*اکبر محمدی: ورزش کارگران ایران خودرو در همه رشته های کارگری فعال است 

در این نشست که علی الله کرم مدیر ورزش کارگری ایران خودرو نیز حضور داشت اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل ورزش کارگران در مجموعه ایران خودرو گفت: بخش ورزش کارگری ما آنقدر وسیع و گسترده است که خودش یک اداره مستقل محسوب می شود و از این رو اختیارات ورزش کارگری را به آقای الله کرم که از قدیمی ها و بزرگان ورزش در مجموعه ایران خودرو می باشد سپرده ایم و خوشبختانه در تمامی رشته های ورزش کارگری هم فعال هستیم.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان و نوجوانان افزود: در 4 رشته  ورزش حرفه ای هم فعال هستیم که فوتبال بخش مهمی از توان و انرژی ما را می گیرد با این وجود از سلامتی و تندرستی کارگران غافل نیستیم و از پیشنهاد جناب حیدری مدیرکل محترم ورزش کارگران مبنی بر بهره مندی کارگران و بازنشسته های ایران خودرو از مجموعه های ورزش کارگری استقبال می کنیم و در یک تفاهم نامه دوجانبه این موارد را به زودی اجرایی خواهیم کرد.

*الله کرم: طرح سنجش ساختار قامتی کارگران را در همه مجموعه‌ها اجرا خواهیم کرد

علی الله کرم رییس ورزش کارگری ایران خودرو نیز گفت: ما امسال به بحث ساختار قامتی کارگران ورود کردیم و بر اساس متد های روز دنیا سعی کردیم که ابتدا آسیب شناسی کنیم و سپس به کارگران هر قسمت بگوییم که نارسایی های آنها کدام است و چه نوع ورزش هایی باید انجام دهند تا به این نارساییها مبتلا نشوند.

مدیرکل ورزش کارگران با استقبال از این طرح گفت: ما یک کمیته تحت همین عنوان (سنجش ساختارقامتی و تندرستی کارگران)  4 سال قبل راه اندازی کردیم و از 4 صنف شامل رانندگان- آرایشگران – نانوایان- خیاطان نمونه گرفتیم و برای هر گروه طی دو مرحله موارد کاربری را به اصناف مربوطه ارائه دادیم.

بنابراین زمینه همکاری در این بخش نیز به خوبی وجود دارد و حتما در این بخش از توانمندی های ایران خودرو استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز