خبرگزاری کار ایران

صدور معرفی‌نامه شرکت در آزمون صنعت ساختمان و تمدید پروانه مهارت صرفا توسط انجمن‌های صنفی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۹۸

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران از امضای صورتجلسه‌ی همکاری با سازمان سنجش و ارزشیابی فنی حرفه‌ای تهران برای صدور معرفی‌نامه شرکت در آزمون صنعت ساختمان و تمدید پروانه مهارت صرفا توسط انجمن‌های صنفی خبر داد.

محمدباقری به خبرنگار ایلنا گفت: طبق صورتجلسه‌ای که صبح دیروز با سازمان سنجش و ارزشیابی اداره فنی حرفه‌ای تهران به امضا رسیده، از این پس کلیه کارگران ساختمانی از طریق انجمن‌های صنفی به مراکز آزمون صنعت ساختمان و یا تمدید پروانه مهارت فنی معرفی می‌شوند.

به گفته وی، این تفاهم‌نامه در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون بهبود فضای کسب کار صرفا با معرفی‌نامه مراجع نظام صنفی کارگران و استاکاران ساختمانی امکان‌پذیر خواهد بود.

او گفت: از این پس تمدید و تعویض کارت مهارت فنی و برگزاری آزمون مهارت برای کارگران ساختمانی نیاز به تاییدیه انجمن‌های صنفی کارگری ساختمانی دارد.

به گفته وی؛ طبق این صورتجلسه انجمن‌های صنفی کارگری استان تهران ظرف یک هفته فرصت دارند نسبت به معرفی انجمن‌های ذیصلاح در تهران و شهرستانها اقدام کنند.

او گفت: همچنین طبق بند دو ماده چهار تفاهم نامه اداره کل فنی حرفه‌ای تهران و کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی تهران تهیه مواد مصرفی آزمونها برعهده انجمن‌های صنفی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز