خبرگزاری کار ایران

آیا ۱۵ هزار میلیارد تومان برای بهبود معیشت ‌همه‌ی معلمان کافیست؟/ بازنشستگان بازنده‌ی میدانِ رتبه‌بندی!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۹۴

در حالی تصویب رتبه بندی در اولویت کار مجلس قرار گرفته که بودجه طرح برای حل تمام مشکلات کفایت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تکلیف رتبه‌بندی معلمان هفته آینده یکسره خواهد شد؛ با امضای صد نماینده مجلس این لایحه در اولویت بررسی قرار گرفته و هفته بعد اولین طرحی خواهد بود که به صحن علنی خواهد آمد.

این در حالیست که نگرانی‌ها بابت اعتبار لایحه ادامه دارد؛ در لایحه بودجه ۱۴۰۰ فقط ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی در نظر گرفته شده و ظاهراً نمایندگان مجلس قصد افزایش این اعتبار را ندارند؛ حال سوال اینجاست که آیا این اعتبار برای بهبود معیشت همه‌ی معلمان کافی‌ست؟

معلمان تازه وارد با انتقاد از عدم گنجاندن مطالبات آن‌ها در لایحه، خواستار توجه نمایندگان مجلس به دغدغه‌های خود شدند و بازنشستگان می‌گویند: به نظر نمی‌رسد با این اعتبار بتوانند بازنشستگان را نیز شامل طرح کنند!

یک بازنشسته آموزش و پرورش با بیان اینکه همسان‌سازی که اینقدر در موردش صحبت می‌کنند و ادعا می‌کند اجرایی شده، معنای روشنی دارد؛ می‌گوید: همسان‌سازی واقعی یعنی هر مزایای مزدی که شامل حال شاغلان می‌شود باید به بازنشستگان هم تعلق بگیرد؛ لذا ما توقع داریم نمایندگان در بررسی نهایی رتبه بندی بازنشستگان را نیز در نظر بگیرند و برای بازنشستگان اعتبار مورد نیاز اختصاص دهند تا هرچقدر مزایای رتبه‌بندی  برای شاغلان است به بازنشستگان هم‌تراز آن‌ها نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز