خبرگزاری کار ایران

چرا لایحه دائمی شدن همسان‌سازی به مجلس ارسال نمی‌شود؟/ نگرانی بازنشستگان از نزدیک شدن به زمان انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۰۹

در حالی به روزهای انتخابات نزدیک شده‌ایم که هنوز لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از زمستان سال قبل، سازمان برنامه و بودجه بارها در ارتباط با لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی و ضرورت تصویب آن صحبت کرد اما هنوز که هنوز است این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال نشده است.

در هفته‌های گذشته، ۳۱ نماینده بازنشستگان کشوری و لشگری (گروه۳۱  نفره همسان‌سازی)، مقامات سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان عالی بازنشستگان کارگری، طی جلسات متعدد، متن لایحه را تنظیم کردند و هفته گذشته به نظر می‌رسید که نسخه‌ی نهایی آن آماده شده است.

با اینهمه هنوز این لایحه در هیات دولت به تصیب نهایی نرسیده و پای آن را امضا نگذاشته‌اند؛ همین امر موجب نگرانی بازنشستگان شده است چراکه به روزهای انتخابات نزدیک می‌شویم؛ بازنشستگان نگرانند این لایحه در هیاهوی انتخابات گم شود و قبل از پایان کار دولت فعلی به مجلس فرستاده نشود.

محمدسعید بهوندی (عضو کارگروه ۳۱ نفره) خطاب به نوبخت نوشته است: «انتظارمان از جنابعالی این بود که با همان سرعت و شوقی که در همسان‌سازی شروع به کمک و دلسوزی نمودیدو تمامی بازنشستگان را امیدوار کردید، کار لایحه را نیز با همان سرعت و شوق به سرانجام رسانده و به مجلس ارسال می‌نمودید، اما متاسفانه با جلسات متعدد و معطل نمودن که اصلاً منطقی و حتی طبیعی نبوده و نیست، عملاً تمامی زمان را از ما گرفتید و متاسفانه به همان چیزی مبتلا شدیم که از روز اول از آن بیم و هراس داشتیم و آن نزدیک شدن به زمان انتخابات ۲۸ خردادماه است.»

حال سوال اینجاست که آیا قبل از پایان کار دولت، این لایحه به مجلس ارسال می‌شود یا لایحه‌ای که اینهمه تبلیغات در مورد آن شده، مشمول گذر زمان شده و سر وقت به تصویب نمی‌رسد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز